![Студенттермен кері байланыс күшейтілді](/media/2020/04/16/42183188-019e-4c45-8a5a-dff075406def.jpg)
Еліміздегі барлық жоғары оқу орындарында студенттермен кері байланыс күшейтілді. Ол үшін HelpDesk және Call-орталықтар жұмыс істейді.
HelpDesk өз кезегінде студенттерді техникалық қолдау және туындаған мәселелерді шешудегі ақпараттық жүйе болып табылады. Аталған жүйе арқылы әр ЖОО-да күніне 30-ға жуық студент жүгінсе, Call-орталықтар тәулігіне 40-қа жуық қоңырау қабылдайды.
Естеріңізге сала кетейік, 16 наурыздан бастап еліміздің жоғары оқу орындары қашықтан білім беруге көшкен болатын.