Қоғам • 07 Қыркүйек, 2020

«Құпия пациент» акциясы медицина қызметкерлерінің біліктілігін анықтады

362 рет
көрсетілді
3 мин
оқу үшін

«Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының «Құпия пациент» акциясы елордадағы медицина ұйымдарының МӘМС жүйесі бойынша біліктіліктерін анықтап берді. Аталған қордың баспасөз қызметінің хабарлауынша, қор тамыз айының соңғы онкүндігінде еліміздің 700-ден астам медицина ұйымында «Құпия пациент» акциясын өткізді.

«Құпия пациент» акциясы медицина қызметкерлерінің біліктілігін анықтады

Шілде айында медициналық сақтандыру жүйесіндегі жеңілдік кезеңі аяқталғаннан кейін, меди­циналық ұйымдардың қызмет көрсетуден бас тартатыны туралы, тіпті Қазақстанда тұратын әрбір адамға қолжетімді, тегін ме­дициналық көмектің кепілдік берілген пакетіне кіретін меди­ци­налық көмектерді алуға кедер­гі көп екені туралы тұрғын­дар тарапынан шағымдар жиілеп кетті.

Сондықтан Әлеуметтік ме­дициналық сақтандыру қоры тіркеу орны мамандары мен ме­дицина қызметкерлерінің меди­циналық сақтандыру жүйе­сі, МӘМС пен ТМККК паке­тіне кіретін медициналық қыз­меттер, медициналық кө­мек көрсету стандарттары, сондай-ақ пациенттердің сақтан­ды­­рылу мәртебесі туралы бі­лім­дерін тексеру, медицина ұй­ым­­­дарына мониторинг жүр­­гізу бастамасын көтерді. Ак­ция барысында Нұр-Сұлтан қа­ла­лық филиалының арнайы дайындалған сарапшылары медицина ұйымдарына «құпия пациент» ретінде қоңырау шалып, осы арқылы медицина ұйымдары қызметкерлерінің біліктілігін тексерді. Қордың Нұр-Сұлтан қаласы бойынша медициналық қызмет жеткізушілері арасында 35 бастапқы медициналық-санитарлық көмек көрсетушілер бар. Зерттеу нәтижесінде «Ин­тертич» отбасылық-дәрігерлік амбулаториясы мен №1 қалалық емхана ШЖҚ-дағы МКК медицина қызметкерлері (95%) ең жоғары білім деңгейін көрсетті.

Бірақ кейбір медициналық қызмет жеткізушілер нәтижесі көңіл көншітпейді. Мысалы, «Sana Vita Clinic» ЖШС мен №7 қалалық емхана ШЖҚ-дағы МКК-да телефонмен қыз­мет көр­сету деңгейі нашар бол­ған­дық­тан, нәтиже көрсеткіші 21%-ды құрады.

Қор үшін пациенттерге қа­жетті медициналық қызмет көр­сетуден заңсыз бас тарту әре­кеттерін азайту, медициналық ұйым­дардағы меициналық қыз­мет көрсету сапасын арттыру, пациенттерді толыққанды ке­ңестермен қамтамасыз ету маңызды. «Құпия пациент» акциясының нәтижелері медицина қызметкерлерінің білімі мен медициналық қызмет көрсету сапасын арттырудағы  қажетті бағыттарды анықтауға мүмкіндік берді. Бұл қандай да бір жазалау шаралары үшін емес, медицина қызметкерлерін атаулы бағытта оқытып-үйретуге негіз болады.

Сарапшылар кейбір медицина қызметкерлерінің МӘМС пен ТМККК пакеттерінің ара­сындағы айырмашылықтарды анық түсінбейтінін, жарналар мен аударымдарға қатыс­ты жауаптардың дұрыс беріл­­мейтінін, төлем тәсіл­дері, дербес төлеуші мен БЖТ төлеуші арасындағы төлем айыр­ма­шы­лықтарын түсінбейтінін, сақ­тандырудың мәртебесі және ол болмаған кезде медициналық көмек алу мүмкіндіктері туралы ақпараттардың жеткіліксіз екенін айтады.

Зерттеу нәтижелері бойынша әр медицина ұйымына талдау жасалды. Жоба арқылы көрсетілетін медициналық көмек сапасын пациент көзімен бағалауға ты­рысқан аталған қордың медицина қызметкерлеріне арналған барлық оқыту іс-шаралары анық­талған жағдайларды ескере отырып түзетілмек.