Бұл туралы QazTrade АҚ бас директоры Азамат Асқарұлы Ташкентте өткен халықаралық инвестициялық форум аясында айтты, деп хабарлайды Сауда және интеграция министрлігінің ресми сайты.
Азамат Асқарұлының айтуына қарағанда, көтерме-бөлшек сауда көлемі пандемияға дейінгі кезеңде жылына 7,6%-ға өскен. 2020 жылы қатаң карантин аясында салада 7,2%-ға құлдырау байқалған. Бірақ былтыр өсім қайтадан 9,2%-ды құрапты. «Биыл да өсім жалғасып келеді. 2022 жылдың алғашқы екі айында оның көлемі 6,1%-ға жетті, бірақ бөлшек сегментте 7,5%-ға төмендеу байқалды», деді ол.
Министрліктің баспасөз қызметінің хабарлауынша, пандемия электронды коммерцияны дамытудың драйверіне айналған. Өткен жылы Қазақстанда төлем карточкаларын пайдалану арқылы жасалатын транзакциялар көлемі 220 млрд доллардан асқан. Осылайша, 2014 жылдан бері Қазақстанда электронды сауда көлемі 10 есеге артыпты. Енді мамандар 2025 жылға қарай ел ритейлінің жалпы көлеміндегі е-коммерция үлесін 15%-ға дейін жеткізуді мақсат етіп отыр. Өткен жылдың 9 айында оның үлесі шамамен 11%-ды құраған.
Бүгінгі таңда Қазақстанда 100-ден астам интернет-дүкен мен 20 жергілікті және халықаралық маркетплейстер жұмыс істейді. Ең ірі қазақстандық онлайн-алаңы – Kaspi.kz. Оның айналымы орта есеппен 1 млрд долларды құрайды. Енді Arbuz.kz онлайн-супермаркеті де халықаралық деңгейге шығуды жоспарлап отыр. Бұдан бөлек, еліміздегі ірі маркетплейстерінің бірі Flip.kz және Satu.kz алаңдарын ай сайын 5 миллионнан астам адам пайдаланады екен.