«Соңғы сегіз айда ҚР СИМ Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитетіне 17 мыңнан астам шағым түсті. 2021 жылдың сегіз айына өсім 180%, 2021 жылы 9469 шағым түсті. Өтініштер санының артуы қазақстандықтардың тұтыну мәдениеті деңгейінің жоғарылағанын көрсетеді», делінген хабарламада.
Мәліметтерге сәйкес, шағымдардың 48% - сауда орындарына, 20% - жеке қызмет көрсету сапасына, 8% - электронды коммерцияға, 5% - коммуналдық қызметтерге түскен.
Тұтынушыларға 496 млн теңге қайтарылды, бұл 2021 жылмен салыстырғанда 192%-ға артық.
Сондай-ақ басқа да орталық мемлекеттік органдарға арыз-шағымдар көбейген. 2022 жылдың алты айында 5,8 мың өтініш қаралған. Оның 2869-ы Денсаулық сақтау министрлігіне, 47 мыңға жуығы әкімдіктерге қатысты.
Жансая ӘНУАР