Былтырғы желтоқсан айынан бастап Қазақстан аумағында ұлттық киім мен ел мәдениетін насихаттауға бағытталған «Ұлттық сезім» флешмобы өткізіліп келеді. Бастаманы көтерген – YPO Kazakhstan компаниясының төрағасы Қанат Көпбаев. Бұл күні бірқатар ұйымның қызметкерлері, студенттер мен оқушылар заманауи стильдегі ұлттық костюмдер киіп, дәстүрлі аксессуарлар тағады. Қазіргі таңда жобаны еліміздегі 100-ден аса компания, білім беру ұйымдары, Ұлттық спорт қауымдастығы мен оның федерациялары қолдап, қатысушылар саны 20 000 адамнан асқан.
Олардың қатарында Кusto Group, Tas Group, Chocofamily Holding, «BI Group», Astana Group, Invictus, Novopack, Bilim Media Group, Ordamed Group, MYD Production, SDC, Freedom Holding Corp, Magnum, АҚ, «ҚТЖ» ҰК», NKB Group, AlemAgro, Iron Plast Group, Jusan Mobile, Grata International, Банк Centercredit, Viled Group, Caspian Sea Support, Kazakh Speaking Club, Kusto Logistics, Zhebe Logistics секілді компаниялар бар.
Сондай-ақ әртүрлі білім беру мекемелері де бастамаға қосылып, қолдау білдіріп отыр. Атап айтсақ, ҚазБСҚА, ХБК, Esil University, Zubanov University университеттері және Kau School, High Tech Academy мектептері, т.б. Бұдан бөлек, ай сайын бастамаға бүкіл Қазақстан бойынша орта мектептердің мұғалімдері мен оқушылар да қолдау білдіріп келеді.
«Ұлттық сезім» ұйымдастырушыларының айтуынша, жобаның басты мақсаты – салт-дәстүр мен мәдени мұраны сақтап, тарату, ұлттық киім қолөнері мен нарығын дамыту, сондай-ақ осы салада жұмыс істейтін жас дизайнерлер мен қолөнершілерге қолдау көрсету.