Халық игілігі үшін жұмыс жасау сауаптың үлкені болса керек. Шындығында да халық үшін іс қылу кім-кімді де құрметке бөлейтіні анық. Тұрғындарға осы тұрғыда түрлі заңдық кеңестер беріп, құжаттарын ресімдеуде жергілікті халыққа қызмет көрсету орталықтарының атқарып отырған жұмыстары үлкен. Сондай мекеменің бірі Астанадағы Алматы аудандық №2 халыққа қызмет көрсету орталығы.
Аты айтып тұрғандай, халыққа құжаттық тұрғыдан қызмет көрсетуде орталықтар бүгінде белсене жұмыс жасап, тұрғындар тілегін қанағаттандыруда барынша еңбектенуде. Қазіргі таңда қалыптасып, халықтың ықыласына бөленген аталған орталықтың жуырда Абылайхан даңғылы бойындағы жаңа да кең ғимаратқа қоныс аударуы аудан жұртшылығын ерекше қуанышқа бөлеуде. Бұл мекеме жұмысымен арнайы танысуға барғанымызда орталық директоры Айбек Әліпбай орталықтың сонау алғаш ашылған шағынан, яғни 2006 жылдан бері ыстығына күйіп, суығына тоңған басшы ретінде әңгіме ауанын әріден бастауды жөн көрді.
– Астана мен Алматыда екі екіден халыққа қызмет көрсету орталықтары эксперимент ретінде ашылған-ды. Бұл 2006 жылдың қыркүйек айы болатын. Осыдан кейін Үкімет тарапынан бүкіл ел аумағында орталықтар ашу керек деген тапсырма берілді. Содан Күйші Дина көшесінде орналасқан “Мирас” тұрғын үй кешенінен бізге орын беріліп, заңды тұлға ретінде ашылдық. Халыққа қызмет көрсету ісін содан бері жалғастырып келеміз, – деген орталық басшысы алғаш ашылған кездегі халық нөпірі мен қызмет көрсетудегі қиындықтарды да еске ала отырды. – Жоғарыда айтқанымдай, орталық эксперимент ретінде ашылғандықтан, салық комитеті, жылжымайтын мүлік орталығы, жер қатынастары комитеті, сондай-ақ әділет департаменттерінен қызметкерлер министрліктердің бірлескен бұйрығы арқылы бізге іс сапармен жіберілді. 2007 жылдың қаңтарында Үкімет қаулысымен мемлекеттік мекеме ретінде белгіленгендіктен орталық іргетасы осы кезден қаланды десек қателеспейміз. Әрине, ашылған екі орталық жарты миллионнан асып жығылатын халқы бар Астана үшін өте азшылық ететін. Еуропа елдерінде бір орталық 75 мың адамға негізделіп жасалатынын ескерсек, елордадағы екі ауданда 250 мыңнан халық бар деп есептесе, өзіңіз ойлай беріңіз, күніне халықтың нөпірі қандай боларын. Ол кезде бір орталық күніне шамамен 2700-3000-ға дейін құжат қабылдайтын. Сол уақыттары халық таңғы сағат 3-4 шамасында келетін кейбір кездері күніне сынған есікті жөндеп үлгермейтінбіз. Сағат тоғызға дейін екі мыңға жуық халық талон алуға кезекте тұратын-ды. Онда көпшілігі орталықтың не екенін жөндеп түсінбегенін де айта кеткен артық болмас. Қазір Астанада филиалдарымен қосқанда 12-13 орталық бар. Орта есеппен алғанда күніне әр орталық 500-700 шамасында құжаттар қабылдайды.
Алматы аудандық №2 халыққа қызмет көрсету орталығында психология кабинеті мен қазақ тілін оқыту (мамандарға) бөлмесінің болуы басшылықтың халық жағдайын ойлауынан туған іс. Бізбен әңгімесінде Айбек Игенұлы өткен жылға дейін кадрлардың көп тұрақтамауы сәл-пәл қиындықтар тудырғанын, алайда биылғы жыл басынан бері олар саябырсып бір жүйеге келгенін айта келе, орталықта тәжірибе жинақтап ысылған қызметкерлер үлкен фирмалар мен өзге де құзырлы органдарға қызметке тұрып кеткендерін де мақтанышпен жеткізді. Түптеп келгенде мұның барлығы орталық абыройын арттырады дейді ол. Сондай-ақ директор алдағы мақсатымыз жұмыстың сапасын көтеру дегенді де назардан тыс қалдырмады.
Иә, елорда халқына қалтқысыз қызмет көрсетіп келе жатқан орталық ұжымы мен оның басшысы Айбек Әліпбайдың әлі атқарар жұмыстары ауқымды екені онымен аз-кем әңгімеде айқын аңғарылды.
Әбдірахман ҚЫДЫРБЕК.
Астана.
--------------------------------
Суреттерді түсірген Орынбай БАЛМҰРАТ.