Германияда өткен ITB Berlin-2024 туристік көрмесі кезінде «Kazakh Tourism» ҰК» АҚ мен Mastercard компаниясының жетекшілерімен кездесіп, Mastercard туристік инновациялар орталығының мүшелігіне қол жеткізді. Осы арада ITB Berlin – туризм саласында бүкіл әлемді қамтитын басты да ықпалды халықаралық форумы екенін еске сала кеткен жөн.
Осы көрмеде екі тарап өткен жылдың қыркүйегінде Қазақстан Президентінің АҚШ-қа сапарында жасалған Mastercard digital Country Partnership бесжылдық келісімнің басым бағыттарының бірі – туризмді дамыту жөніндегі ынтымақтастықтың келешегін талқылаған.
Мемлекеттік сектор бойынша жаһандық басшы, Mastercard стратегиялық өсу жөніндегі атқарушы вице-президенті Никола Вилла, «Kazakh Tourism» ҰК» АҚ басқарма төрағасы Қайрат Сәдуақасовты, Mastercard елімізде шетелдік және ішкі туризмді дамыту бойынша серіктес болуға, Priceless.com. платформа арқылы әлемде 3 миллиардтан астам Mastercard шоттарының ұстайтындар арасында туристік бағыт ретінде түрлі бағдарламаларды іске асыруда технологиялар, жаһандық сараптама мен қолдауға және Қазақстанды ілгерілетуге дайын екендігі туралы хабардар етті. Кездесу барысында ынтымақтастықтың өзге бағыттары мен жобалары да талқыланды.
Осылайша, ірі көрме аясында «Kazakh Tourism» ҰК» АҚ мен Mastercard арасында ынтымақтастық туралы мәміле жасалды.
Құжат «Kazakh Tourism» ҰК» АҚ-ның Mastercard туристік инновациялар орталығына (Mastercard Tourism Innovation Hub) – туризмнің неғұрлым орнықты, икемді және инклюзивті индустриясын дамыту үшін Mastercard бастамасы бойынша әзірленген платформаға қосылуды қарастырады. Mastercard Tourism Innovation Hub мүшелігіне жеке адамдар ғана емес, мемлекеттік сектордың өкілдері өте алады. Платформа туризмге байланысты ынтымақтастық пен білім алмасуға ықпал етіп, үкіметтердің, бизнес, жергілікті қауымдастықтармен қатар, саяхатшылардың сұраныстарын қанағаттандыратын шешімдер жасауға көмектеседі.
Ынтымақтастықтың әлеуетті бағыттары туристік саланың стратегиясын әзірлеу үшін инновациялық тәсілдерді пайдалануды, туристік бағыттар мен коммуникацияларды брендтеуді, танымал туристік маршруттардың цифрлық және төлем қызметтерін дамытуды, туристік бағыттарды дамытуға арналған экологиялық тәсілді, ресурстарды тұрақты басқаруды, туризм саласындағы кадрларды, қауіпсіздікті және жалпы дамытуды қамтиды.
Сондай-ақ тараптар «Kazakh Tourism» ҰК» АҚ-қа Mastercard, Tourism Insights Platform-ға қолжетімділікпен бірге, әлемдік туристік талдауларға, оның ішінде сапарды жоспарлаудың басынан бастап, ол аяқталғаннан кейінгі кері байланысты, саяхаттың әрбір кезеңі бойынша деректерге қолжетімділікті ұсынуды талқылады. Сонымен қатар жүйе туристердің жалпы санын, қанша күн болатынын, танымал броньдау орындары, шығындардың орташа есебі мен бәсекеге қабілетті туристік нарықтарға байланысты басқа да мәліметтер алуға мүмкіндік береді.
«Қазақстанда экологиялық туризмнен іскерлік туризмге дейінгі барлық түрін дамыту үшін айтарлықтай әлеуетке ие. Бұған ел аумағындағы археологиялық және тарихи ескерткіштердің бай тарихы ықпал етеді. Mastercard-пен ынтымақтастықтың арқасында біз сараптамалық деректерге, озық халықаралық тәжірибеге сүйене отырып, өз саламызды дамыта аламыз», деді Қайрат Сәдуақасов.
«Біздің қолдағы мәліметтеріміз коронавирус пандемиясынан кейін туристік индустрия бұрынғы көрсеткіштерге қайта оралғанын, бүкіл әлемде саяхат қайта жанданғандықтан, жаңа бағыттар мен баға жетпес тәжірибе жинауды қалайтынын көрсетіп отыр. Қазақстанның туризмнің барлық түрін дамыту үшін жеткілікті мүмкіндіктері бар және біз «Kazakh Tourism» ұлттық компаниясымен жасалған келісімнің арқасында жуық жылдарда елдегі туристік саланың зор әлеуетін іске асыра алатынына сенімдіміз», дейді Никола Вилла.
Өз кезегінде, ITB Berlin көрмесі халықаралық туризмнің қай бағытта дамып отырғанын, негізгі тенденцияларын көрсете алады. Көрме түрлі семинарлар, симпозиумдар, сарапшылармен кездесулер, баспасөзге арналған дөңгелек үстелдері мен өзге де іс-шаралардан бөлек, туристік индустрияның барлық сегменттерін ұсынып – халықаралық туризм федерацияларын, ұлттық және аймақтық туристік ұйымдарын, көлік агенттіктері мен туроператорларды, қонақүйлер, сақтандыру компанияларын, туристік агенттіктер, қонақүй менеджерлерін тоғыстырады.
Ал Mastercard – жетекші жаһандық төлем ғана емес, технологиялық компания болғандықтан, қазіргі таңда төлемдерді цифрландыру есебінен дамудың экономикалық өсуін ынталандыруға бағытталған 60-тан астам елде 1600-ден астам мемлекеттік жобаларды жүргізіп жатыр.
Компания Қазақстанда 20 жылдан аса жұмыс істейді және қолма-қол ақшасыз экономиканы дамытуға, әлемдік төлем инновацияларын енгізуге белсенді түрде септесіп келеді.
АЛМАТЫ