Сондай-ақ транзиттік жүктерді бақылау тәуекелдерді басқару жүйесі мен техникалық құралдарды бақылау нәтижелері шеңберінде ғана жүзеге асырылатынын атап өту қажет. Егер жүйе тексеруге ұсыныстар бермесе және инспекциялық-тексеру кешендері сәйкессіздіктерді анықтамаса, онда транзиттік жүктер кідіріссіз маршрут бойынша жүреді.
Алайда заңнаманы бұзған бизнес субъектілері бар. Биылғы 9 айда 842 заң бұзушылық анықталып, тауарларды транзиттік тасымалдау кезінде 72,5 млн теңге айыппұл салынды.
«Еуразиялық экономикалық одақ бойынша әріптестермен транзитті қадағалау бойынша навигациялық пломба енгізу жобасы әзірленуде. Мұндай пломбаларды қолдану кедендік рәсімдерді қосымша жеңілдетуге мүмкіндік береді және тексеру және физикалық сүйемелдеу түрінде бақылаудың физикалық шараларын алып тастау есебінен бизнеске әкімшілік жүктемені азайтады», деп атап өтті Қ. Ысмағұлов.
Пилоттың жоба қазірдің өзінде Қазақстан мен Ресейдің кеден органдары арасында өткізілді. Енді ЕАЭО-ның басқа елдерінің қатысуымен көпжақты өткізу жоспарланып отыр.
Қ. Ысмағұловтың айтуынша, TIR EPD жүйесі бойынша алдын ала ақпарат беретін және шектес тарапта ХЖТ жүйесін ашатын тасымалдаушылар үшін транзит жетілдіріледі. Атап айтқанда, мұндай тасымалдаушылар үшін өткізу пункттерінде жекелеген қозғалыс жолақтары ұйымдастырылды және тәуекелдерді басқару жүйесі оңайлатылады.