21 Желтоқсан, 2020

Үлкен Алматы айналма жолы жобасына түзету енгізілді

1167 рет
көрсетілді
3 мин
оқу үшін

Қазақстан Үлкен Алматы айналма автомобиль жолының құрылысы үшін мемлекеттік міндеттемелер мен төлем шарттарын түзетуді жоспарлап отыр, деп жазады Egemen.kz.

Үлкен Алматы айналма жолы жобасына түзету енгізілді

Қаулы жобасына сәйкес, Қазақстанның мемлекеттік концессиялық міндеттемелері 512,35 миллиард теңгеден 510,97 миллиард теңгеге дейін төмендеді. Қол жетімділік ақысы 2022-2037 жылдан 2025-2040 жылға дейін ауыстырылды.

«Төлемдердің кейінге шегерілуіне, несие берушілердің сыйақы мөлшерлемесінің 6,8%-дан 5,2-5,5%-ға дейін төмендеуіне байланысты, қол жетімділігі үшін күтілетін төлем құнының жалпы базалық мөлшері Республикалық бюджет комиссиясының шешімі негізінде 1,38 млрд теңгеге азайды», дейді құжатта.

Еуразиялық даму банкі (ЕДБ) БАКАД құрылысын қаржыландыруға 95 миллион доллар бөледі, деп хабарлайды LS қаржы институтының баспасөз қызметіне сілтеме жасап. Ақпаратқа сәйкес, келісімге 12 ақпанда ЭДБ Басқарма төрағасының орынбасары Амангелді Исенов қол қойды.

«Жобаны Еуропалық қайта құру және даму банкі, Еуразиялық даму банкі және Ислам даму банкі ұсынған кредиторлар синдикаты қаржыландырады. Жоба аясында ЕДБ 95 миллион доллар бөледі», деді қаржы институттары таратқан ақпаратта.

Жоба Индустрия және инфрақұрылымды дамыту министрлігі мен төрт компанияның: Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ş., Makyol İnşaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ş., SK Engineering & Construction Co., Ltd. және Korea Expressway Corporation. Келісімшарт 20 жылға «Құрылыс – тапсыру және пайдалануға беру» қағидаты бойынша жасалды.

Үлкен Алматы айналма жолын (БАКАД) 2022 жылға дейін салуды жоспарлап отыр. Индустрия және инфрақұрылымды дамыту министрлігінің мәліметінше, жобаның құны 150 миллиард теңгені құрайды. Департамент жолдың ұзындығы 66 шақырым болатынын және алты жолақты қозғалыс болатынын атап өтті. Оның құрамына 38 көпір өткелдері мен эстакадалары, сондай-ақ жолдың өзі мен оның құрылымдарының жоғары сапасын қамтамасыз ететін озық технологияларды қолдана отырып салынатын жеті көлік айналма жолы  кіреді.

Іске асыру мерзіміне келетін болсақ, инвесторды анықтауға арналған конкурс 2015 жылы жарияланған болатын. Содан кейін бірнеше халықаралық компаниялар қызығушылық танытты. Тек үш жылдан кейін, 2018 жылдың 7 ақпанында түрік-корей консорциумымен ҮААЖ (Үлкен Алматы айналма жолы ) құрылысы мен пайдалануға концессия шарты жасалды. Құрылымға «Алсим Аларко» (Түркия), «Макёл» (Түркия), СК (Корея), «Корея экспресс-жолы» (Корея) кірді. Әрі қарай, 2018-2019 жылдары ЖСҚ әзірлеу және басқа дайындық жұмыстары жүргізілді. Бүгінде Алматыда 26,5 шақырым жолда құрылыс-монтаж жұмыстары жүріп жатыр. Келісім шарттарына сәйкес Үлкен Алматы айналма жолын  2022 жылы іске қосу жоспарланып отыр.

«Өзін-өзі қамтамасыз етуге қол жеткізу үшін жол ақылы болады. Төлем жолға шығу үшін, жүру маршрутына қарамастан төленеді. Мұндай қарқындылықпен, болжамды есептеулер бойынша, төлемдерден жинау 15 жыл ішінде 231 млрд теңгені құрайды, ал 25 жыл ішінде 570 млрд теңгені құрайды», делінген министрлік таратқан ақпаратта.