Халықаралық EDU Stream оқу орталығы мен Express Publishing баспасы бірігіп ұйымдастырған байқауға еліміздің түкпір-түкпірінен 150-ге жуық бейнеролик келіп түскен. Алматы, ШҚО, Қарағанды, Ақмола, Маңғыстау, Атырау, Ақтөбе, Түркістан, Павлодар, Қостанай өңірлерінен қатысқан балалардың бір минуттық ролигінде кітапқа, білімге деген сүйіспеншілік сезімі баяндалады. Өнерлі жасөспірімдер тың жоба барысында сюжетке сценарий жазуға, бейнемонтаж жасап, өздерін камера алдында еркін ұстауға талпынған.
Өткен жылдың 14 желтоқсаны мен биылғы 1 ақпанға дейінгі аралықты қамтыған сайыс қорытындысы қазылар алқасының шешімі мен көрермен көзайымы, яғни EDU Stream-нің инстаграм парақшасында ең көп лайк пен пікір жинағандар санаты бойынша шығарылды.
Байқау нәтижесінде Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы № 6 мектебінің 5-сынып оқушысы Алмас Таласхан «Көрермен көзайымы» атанып, инстаграмда ең көп лайк пен пікір жинаса, ал қазылар алқасының шешімімен бас жүлде Өскемен қаласындағы №30 мектептің 1-сынып оқушысы Кирилл Егоровқа бұйырды. Өзінің физикаға деген құштарлығын паш еткен балақайға қазылар алқасы бір ауыздан жоғары баға беріп, жеңімпаз деп таныды.
– Балалардың арман-қиялын түрлі форматта жеткізе білуі маған өте ұнады. Бірінші кезекте мені қатты таңғалдырғаны – бірінші сынып оқушысының физиканы әлі оқымай жатып физика не үшін керек екенін саналы түрде біліп отырғаны. Байқау өте сәтті өтті. Қазір инстаграмда, тик-токта түрлі трендтер көп, ал бірақ дәл қазір балаларға осындай маңызды жобалар жетісе бермейді. Сондықтан «Кітап оқығанды жақсы көремін» байқауы әрі қарай да жүйелі жалғасын таба беруіне тілектеспін, – деді қатысушылардың жұмысын бағалаған сарапшы, «Тенгриньюс» АА қазақ редакциясының бас редакторы Ардақ Құлтай.
Айта кететін жайт, қазылар алқасы құрамына танымал журналистер, қоғам қайраткерлері мен блогерлер тартылды.
– Бүгінгідей интернет дамыған заманда балалардың кітап оқудан да артта қалып жатпағаны мені қайран қалдырды, – дейді қазылар алқасының мүшесі, Қазақстанның іскер әйелдер қауымдастығының президенті Раушан Сәрсенбаева. – Балаларымызға мән беріп, олармен қоян-қолтық жұмыс істеу үшін мұндай байқауларды әлі де көбейте беруіміз керек.