Өнер • 31 Наурыз, 2022

Сұлулық силуэті

1719 рет
көрсетілді
2 мин
оқу үшін

Тәңір адамзатқа ерік бергенімен, жеке-жеке ғұмыр кешуіне тыйым салған. Ер мен әйел – Құдай алдында қашанда егіз ұғым. Нәзік жанның нәркес сезіміне нәр берер жігіттің көркем көзқарасы секілді. Біз ұсынған картинаның түпкі мәні сол мөлдір махаббатпен мәндес.

Сұлулық силуэті

Жас суретші Нұрахмет Нұр­бол – өмірге терең филосо­фиялық көзқараспен қарайтын дарын иесі. Оның шығармашылық галереясы рух кеңістігінде терең түсініктер мен таңғажайып та­нымдармен тамырласып, әдеп­кі ой жүйесінен жыраққа же­телейді. Қараңызшы, «Нәзік жан» картинасы көрер көзге анық көрініс болғанымен, ішке бұққан құпиясы оңайлықпен ашылмайды.

Жас суретшінің барлық жұмыстары еліміздің бүгінгі өмірінде болып жатқан түрлі құбылыстарға терең ой-тол­ғаулары мен мазасыздану сезім­дерімен айқындалған. Осы орайда, өзіндік жеке дүниетанымы бар және оны бізге өз картиналары арқылы жеткізуге құштар суретші шығармашылығын қамтитын басты тақырыптың бірі – түс және түс көру. Ұйқы және түс ұғымдары бір сәт шынайы өмірден арылуға, көз жұмып уайым-қайғыдан алшақ­тауға әкеледі.

Психолог Зигмунд Фрейдтің айтуынша «түс − адамның шынайы өмірдегі арманына, тілегі мен ықыласына және ынты­зарлығына қолын жеткізіп, көңілін тыныштандыратын тылсым құбылыс». Олай болса аталған тақырыпты сипаттайтын суретшінің «Нәзік жан» туын­дысы – күрделі ракурста жа­зылған композицияның бірі.

Бақсаңыз, туындыдағы кейіп­­керлердің барлығы ұйқы үс­тінде. Неге олар ұйықтап жатыр? Ұйқыдағы кейіпкерлер ты­ныштықпен әрі жалғыздықпен тілдесетіндей. Олар қатаң, ста­тикалық күйде жазылған, себе­бі ешқандай қозғалыс жоқ. Ол өзінің кейіпкерлерін түстік жазықтық бетіне орналастырған және олардың әрқайсысы өз әле­мінде өмір сүреді. Бұл жұмыс­тарында автор адамзат баласына ой тастап, сын айтып тұрғандай.

Суретші өз жұмыстары жайлы: «Адамдар бүгінгі өмірінде қайшылыққа ұрынып, қауымның ағымына ілесіп, қиындықтарға көз жұмғысы келетіндей. Елі­мізге қыс түскендей, хал­қы­мыздың терең ұйқыға батқа­нын сеземін. Сол ұйқыда шы­найылық пен сағымның арасын­да жаңылғандай, адамдар көз­дерін ашуға асықпайды», деп тұжырымдайды. Бұл автордың ішкі жан күйзелісінен хабар беретіндей.