Өндіріс • 05 Қыркүйек, 2024

Локомотив құрастыру зауыты салынады

64 рет
көрсетілді
4 мин
оқу үшін

Атбасардағы ағайынның көбі нәсібін теміржолдан тапқан. Осы салаға қатысты ірі кәсіпорындар аудан азаматтарын жұмыспен қамтып отыр. Өткен аптада бұл қатарға тағы бір өндіріс ошағы қосылды. Локомотив құрастыру зауытының капсуласын салу рәсіміне куә болып қайттық.

Локомотив құрастыру зауыты салынады

Коллажды жасаған – Зәуреш Смағұл, «ЕQ»

Жаңа инвестициялық жобаның іргетасы қаланған иігілікті шараға Ақмола облысының әкімі Марат Ахметжанов, Көлік вице-министрі Мақсат Қалиақпаров, «Қазақстан темір жолы» АҚ төрағасының орынбасары Талғат Алдабергенов қатысты.

Еліміз үшін машина жасау – индустрияландырудың негізгі діңгегі. Өйткені экономиканың өзге бағыт­тары дәл осы салаға тәуелді. Машина жасау агроөнеркәсіп, энергетика, метал­лургия, көлік секілді іргелі секторлар­дың жұмысын жандандырып отыр. Теміржол – осы саланың үлкен бір бөлігі.

Аймақ басшысы Марат Ахмет­жановтың айтуына қарағанда, жаңа жоба тек осы саланы ғана емес, бүкіл өңірді дамытатын үлкен қозғаушы күш болмақ.

ва

«Мен үшін бүгін облыс аума­ғында  локомотивтерді құрастыру бойынша тарихы мол теміржол торабы саналатын Атбасар қала­сында заманауи зауыт­тың құры­лысын бастау – үлкен мәртебе. Мем­лекет басшысының елдің бе­рік өнеркәсіптік қаңқасын қалып­тас­тыру, экономикалық өзін-өзі қам­тамасыз ету жөніндегі алға қой­ған міндеті шеңберінде «Қам­қор Локомотив» жобасы өз жұ­мы­сын істеп тұр. Бұл – өңірдегі ірі жо­балардың бірі. Жобаны жүзеге асыру өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуына, сондай-ақ халықтың жұмыспен қамтылуы мен табысына оң әсер етеді», деді облыс әкімі.

Атбасар локомотив құрас­ты­ру зауыты алда магистралдық электро­­воздардың 100 секция­сын, магистралдық электро­воз­­дардың 200 секциясын, ма­неврлік тепловоздардың 60 секциясын шығармақ.

«Бірінші кезең шамамен 3-4 жылға созылады. Бастапқы кезең­де 80 адам жұмыс істейді. Олар, негізінен жобалаушылар. Бірте-бірте кадрлық әлеует 800 адамға дейін жеткізіледі. Болашақта локомотив элементтерін оқшаулау, дайындау жоспарланып отыр. Зауыттың алаңы жұмыс істеп тұрған вагон жөндеу зауытының жанында арнайы таңдалған», деді жаңа зауыттың директоры Жанатбек Адамбаев.

па

Суреттерді түсірген – Ерлан ОМАР, «EQ»

Зауыттың құрылысы келесі жылы басталып, 2026 жылы аяқ­талмақ. Алғашқы локомотив 2027 жылы шығарылмақ. Жеке ин­вес­тициялық жобаның құны – шама­мен 47 млрд теңге. Бұл жоба­лардың барлығы аудан, облыс экономикасын дамытуға үлкен септігін тигізіп, жаңа жұмыс орындары пайда болмақ.

«Кәсіпорын Атбасар электровоз жөндеу зауыты жанынан салынады. Онда білікті мамандар бар. Қаланың да әлеуеті үлкен. Отандық өнімдерді де қолданамыз. Локомотивке шамамен 20 шақырым сым қажет. Зауыттың жұмысы – локомотивті дайындау, ірі бөлшектерді жинау, бояу, сынақтан өткізу, тапсырыс берушіге жеткізу», дейді зауыт директоры.

Осы орайда ауданды алға жетелеп отырған кәсіпорындар­ды да айтпай кетуге болмас. Атба­сар электровоз жөндеу зауыты, «Аждар және К» вагон жөндеу кәсіпорны, «Atbasartehnopark» сервистік серіктестігінің орны бөлек. «Аждар и К» ЖШС-на қа­­расты кәсіпорын жүк вагон­да­рының барлық түрін сапалы жөндеп қана қоймай, қажетті бөлшектерді де шығара алады. Бұған қоса аудан тұрғында­рын сығымдалған оттегі толтырылған баллондармен де қамтамасыз етіп отыр. Жаңа технологияға иек артқан зауыт жұмыс өнімділі­гін жыл сайын арттырып келеді. Кәсіпорын қызметкерлерінің айтуынша, уақыт талабына сай болу үшін салаға серпін беретін тың жаңалықтардан тыс қалмау керек. Ол үшін алда­ғы уақытта мұнда вагондарды жөндеудің толық айналымын жүзеге асыру жос­­парланып отыр.

Қазір депода әр ауысым са­йын 7 жүк вагонына жоспарлы жөндеу жүргізсе, 4-5 вагон күр­делі жөндеуден өткізіледі екен. 220 адам еңбек етеді. Биыл мау­сым айында орташа еңбекақы көлемі 390 мың теңгеге жетіп­ті. Атбасар тәрізді шағын қала үшін тәп-тәуір көрсеткіш екені анық. Ал жаңадан салынатын локомо­тив құрастыру зауыты дәл осылай ел игілігіне жарап, өңір­дегі жұмыссыздық мәселесін же­ңілдете түсері сөзсіз.