Саясат • 17 Қазан, 2024

Мемлекеттік қызметтің жоспарын таныстырды

63 рет
көрсетілді
4 мин
оқу үшін

Мемлекеттік қызмет істері агенттігі мен Парламент Сенатының Конституциялық заңнама, сот жүйесі және құқық қорғау органдары комитеті мемлекет қызметтің жетістіктері мен келешегін талқылады.

Мемлекеттік қызметтің  жоспарын таныстырды

Сурет: gov.kz

Сенат депутаттары, Парламента­ризм институты, Ұлттық экономика, Цифр­лық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің өкілдері дөңгелек үстел басында Мемле­кет басшысының Жолдауын іске асыру аясында мемлекеттік қызметтің жетістігіне тоқталды.

Сенаттың Конституциялық заңнама, сот жүйесі және құқық қорғау органдары комитетінің төрағасы Нұрлан Бекназаров тиімді мемлекеттік қызметтің елдің әлеуметтік-экономикалық дамуы мен азаматтардың әл-ауқатын арттыруда маңызды рөл атқаратынын атап өтті.

Ал Мемлекеттік қызмет істері агент­тігінің төрағасы Дархан Жазықбай Президент Жарлығымен бекітілген Мемлекеттік қызметті дамытудың 2024–2029 жылдарға арналған тұжырым­дамасының негізгі міндеттері және оларды жүзеге асыру жоспарларымен таныс­тырды. Олар мемлекеттік қызметті адамға бағдарланған және сервистік сипатта ілгерілетуді, мемлекеттік аппаратты кәсібилендіруді, адам ресустарын басқару үдерістерін цифрландыруды қамтиды.

Агенттік төрағасы мемлекеттік қыз­метте инновациялық HR құралдарын, сатылас мансаптық ілгерілету тетіктерін енгізу, мектеп және жоғары оқу орындары деңгейінде ерте кәсіптік бағдарлауды қолға алу, жауапты лауазымдарға ротацияны кеңейту, мемлекеттік қызметшілерге әлеуметтік кепілдіктерді жақсарту қарас­тырылатынын айтты.

– Мемлекеттік қызметті дамытудың жаңа тұжырымдамасы «Ең алдымен адам» қағидасы негізінде мем­ле­­кеттік қызметті заман талабына сай жетіл­діруге бағытталып отыр. Мем­ле­кет­тік қызмет әкімшілік рәсім­дерді жүзеге асыру ғана емес, ол ең алдымен мемлекеттік қызметшінің қоғам алдында жауапкершілікті сезініп, заң мен тәртіпке бағына отырып қызмет етуі, – деді Д.Жазықбай.

Айта кетсек, былтыр агенттік мем­лекеттік қызметті цифрландыруға қатысты жоспарларымен таныстырған еді. Агенттік төрағасының айтуынша, кейінгі жылдары осы бағытта жүйелі жұмыс атқарылды. Мемлекеттік қызметке кіру үдерісіндегі бюрократия қысқартылып, кадрларды іріктеудің жаңа автоматтандырылған жүйесі енгізілген. Нәтижесінде, үміткерлердің мемлекеттік қызметке қабылдаудың ашықтығы мен әділдігіне деген сенімі ұлғайып, конкурсқа қатысатын канди­даттардың саны екі есеге артқан. Мәсе­лен, азаматтардың қайта тест тапсы­ру мерзімі 5 есеге – 15 күннен 3 күнтіз­белік күнге азайған. Мемлекеттік қызметке орналасқысы келетін азамат­тар бұған дейін облыс немесе қала орталығындағы тестілеу залдарына барып тест тапсыратын. Қазіргі жаңа ірік­теу жүйесінде үміткерлер 24/7 фор­мат­та онлайн, әлемнің кез келген жері­нен тест тапсыра алады. Бұған қоса кон­курс қорытындысын адам факторынсыз платформа барлық іріктеу кезеңінің нәтижесін автоматты түрде өзі есептейді. Сонымен қатар жеке және квазисектор кандидаттарына жаңа біліктілік талаптары енгізіліп, олардың салалық тәжірибесі мемлекеттік қызмет тәжірибесіне теңестірілді.

– Әртүрлі саладан білікті мамандарды конкурстан тыс әкімшілік мем­лекеттік қызметтің басшылық лауа­зымдарына бірден тағайындау институты енгізіліп отыр. Қазіргі уақытта осы тәртіппен 550-ден аса маман агенттікпен келісу арқылы тағайындалды. Былтыр қабылдаған заңға енгізілген өзгерістерге сәйкес, өңірлік кадрлық резервтері қалыптастырылып, оқу орнын үздік бітірген жас түлектерге қызметке конкурссыз орналасу мүмкіндігі берілген еді. Осы орайда заң күшіне енген уақыттан бері 380-нен аса түлек конкурс­тан тыс, аудандық, ауылдық деңгейдегі бастапқы лауазымдарға тағайындалды. Өңірлік кадрлық резервтерге 505 адам іріктеліп алынды, – деді Д.Жазықбай.

Іс-шарада депутаттарға мемлекеттік қызметтің тартымдылығын арттыруға мүмкіндік берген «eQyzmet» жүйесін­дегі мемлекеттік қызметке іріктеу рәсім­дерін цифрландыру, кадрлық бизнес-үдерістерді оңтайландыру жұмыстары таныстырылды.